Nauczycielka uważności, trenerka Mindfulness Based Cognitive Therapy (MBCT-D i MBCT-L) w procesie certyfikacji przy Oxford Mindfulness Centre we współpracy z Fundacją Rozwoju Mindfulness.
Jestem członkinią Grupy Eksperckiej ds. dobrostanu w edukacji przy Komisji Europejskiej. Zdobyłam nagrodę European Innovative Teaching Award, którą przyznała mi Komisja Europejska za innowacyjność w nauczaniu. Od dwudziestu lat działam w obszarze edukacji jako nauczycielka języków obcych oraz koordynatorka projektów międzynarodowych, w tym programów Erasmus+. Posiadam stopień nauczyciela dyplomowanego oraz licencję nauczycielki uważności w Akademii Mindfulness dla Młodzieży. Na co dzień prowadzę procesy tutorskie dla młodzieży na poziomie licealnym oraz wspieram wrażliwą edukację i uważne rodzicielstwo.
Współpracuję z Kliniką Stresu i wieloma organizacjami szkoleniowymi, gdzie prowadzę kursy i warsztaty oparte na uważności. Skierowane są one w szczególności do osób narażonych na stres, wypalenie zawodowe, obniżony nastrój, depresję, a także pracujących z dziećmi i rodziców. Pełnię również funkcję wiceprezesa w Fundacji Pomorskie Centrum Psychotraumatologii oraz założyłam organizację Mindful Education.
Głęboko wierzę w holistyczne podejście do rozwoju człowieka oraz obszaru edukacji i wychowania. Uważam, że promowanie treningu uważności pomaga nie tylko w dążeniu do poprawy jakości życia, ale również w budowaniu zdrowych, harmonijnych relacji – zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Moją misją jest pomoc rodzicom i nauczycielom w zadbaniu o siebie, ponieważ wierzę, że szczęśliwi dorośli mają moc zmieniania świata i pomagania dzieciom w ich rozwoju.
Prywatnie jestem mamą trójki dzieci. Uwielbiam podróżować, spotykać się z ciekawymi ludźmi, odkrywać nowe smaki, grać na fortepianie i słuchać muzyki. Moja codzienna praktyka opiera się na wdzięczności i równowadze.
W czym mogę pomóc?
- w radzeniu sobie z nadmiarem stresu,
- w profilaktyce wypalenia zawodowego i rodzicielskiego,
- w łagodzeniu objawy lęku i wspieram w zarządzaniu automatycznymi myślami,
- w określaniu własnych potrzeb oraz odkrywaniu potencjału,
- w zmniejszaniu skutków przebodźcowania,
- w uważnej komunikacji oraz kształtowaniu praktyki uważności w codziennym życiu.